بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پارک علم و فناوری

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت توسعه داده پردازی سپنتا، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری روز شنبه مورخ 1402/04/17 از مراکز تحقیقاتی و پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.
شرکت توسعه داده پردازی سپنتا به عنوان یکی از شرکت‌های فناور، مستقر در پارک علم و فناوری و تولید کننده محصولات ایرانی و خلاقانه هوسینگ دوجداره استیل و سوئیچ‌های شبکه رامون در این رویداد اقدام به معرفی توانمندی‌های فنی و مهندسی خود کرد.
شرکت سپنتا همواره می‌کوشد در راستای اهداف بزرگ کشور، با سر لوحه قرار دادن شعار سال مهار تورم و رشد تولید با تولید محصولات تخصصی نیاز پروژه‌های بزرگ صنعتی و سازمانی را در حوزه شبکه و حفاظت الکترونیک طراحی و اجرا کند.
هوسینگ های صنعتی سپنتا با هدف حفاظت از دوربین‌های مورد استفاده در محیط‌های اسیدی و نمکی با بدترین یا خورنده‌ترین شرایط، مانند صنایع فولادی، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها، معادن و … طراحی و تولید می‌شوند.
هوسینگ های سپنتا تماماً از استیل ضد زنگ الکتروپولیش از تیپ‌ها ی 304 و 316 ساخته شده‌اند و دارای تأییدیه های فنی از دانشگاه تهران و ذوب آهن اصفهان می‌باشند
از این رو هوسینگ تولیدی این شرکت موفق به اخذ تأییدیه از آزمایشگاه مرجع صنایع انرژی اپیل با درجه IP67 شده است. آزمایشگاه مرجع صنایع انرژی (اپیل) با مشارکت دانشگاه‌های معتبر صنعتی (امیرکبیر، تهران، علم و صنعت و شهیدعباسپور) و جمعی از تولید کنندگان فعال در صنایع انرژی با هدف ایجاد یک آزمایشگاه معتبر و دارای قابلیت ردیابی بین المللی ایجاد گردید و مورد تأیید شرکت نفت، شرکت گاز، توانیر، سازمان تنظیم مقررات رادیوئی، سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد، معاونت فناوری ریاست جمهوری و گمرکات کشور می‌باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.