حضور قدرتمند شرکت سپنتا در نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات پلیس(ایپاس) 1402

نمایشگاه بین المللی ایپاس یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی می‌باشد که هرساله با هدف ارائه آخرین فناوری‌ها و دستاوردها در این حوزه برگزار می‌شود. امسال نیز به رسم هرساله این نمایشگاه از تاریخ 24 الی 27 مهرماه 1402 واقع در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در این حوزه بود.

با توجه به ماهیت این نمایشگاه و حضور برندهای صاحب نام ملی و بین المللی در زمینه تولید تجهیزات ایمنی، شرکت توسعه داده پردازی سپنتا نیز با حضور در این نمایشگاه از جدیدترین محصولات و راهکارهای خود در زمینه راهکارهای حفاظتی فنس الکتریکی، حفاظت پیرامونی، نظارت تصویری، پردازش تصویر، شبکه و زیر ساخت رونمایی کرده و میزبان حضور گرم علاقه مندان به این حوزه ها در غرفه AS14 بوده است.

رویکرد سپنتا در این نمایشگاه، معرفی خود بعنوان یکی از توانمندترین مجریان صنعت نظارت تصویری، حفاظت پیرامونی و اتاق مانیتورینگ بوده است.

غرفه شرکت توسعه داده پردازی در این رویداد بین‌المللی میزبان میهمانانی همچون مدیرعامل و سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، رئیس حفاظت الکترونیک وزارت نفت، رئیس حفاظت الکترونیک شرکت ملی گاز بوده است و از محصولات و توانمندی های این شرکت بازدید کردند.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.