مراسم گرامیداشت شانزدهمین سالروز تأسیس شرکت توسعه داده پردازی سپنتا

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت توسعه داده پردازی سپنتا، احمد قادری مدیر عامل شرکت با صدور پیامی شانزدهمین سالروز تأسیس شرکت را به همه کارکنان، نمایندگان، مشتریان و ذینفعان این شرکت تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر آمده است:
بیست و ششم اردیبهشت 1402، شانزدهمین سالروز تأسیس شرکت توسعه داده پردازی سپنتا را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. شرکت به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ به خود می‌بالد و ثمره این سخت‌کوشی ورود قدرتمند و سلامت به هفدهمین سال فعالیت شرکت است و از تلاش‌های مستمر شما در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت سپاسگزارم. برای موفقیت شرکت در بازار پر رقابت موجود نیازمند کوشش همگانی، همدلی و همراهی مستمر در احیای نام شرکت و دستیابی شرکت به جایگاه واقعی خود خواهد بود.

ایشان اذعان داشتند، که هفدهمین سال آغاز به کار خانـواده بزرگ سپنتا، مهم‌ترین فـرصت برای قـدردانی از تک تک همراهان این مجموعه می‌باشد.
در این مراسم مدیر عامل شرکت توسعه داده پردازی سپنتا از سوئیچ‌های حرفه‌ای شبکه با برند رامون رونمایی و اعلام کردند شرکت سپنتا با ارائه محصول با کیفیت ایرانی در راستای بهبود و افزایش کیفیت تجهیزات شبکه قدم برداشته است.
در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز در رسیدن به اهداف همچون گذشته موفق باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.