دوربین مداربسته از کجا بخریم + [نکات مهم و کلیدی]

هر روزی که می‌آید، مردم بیشتر به دنبال افزایش امنیت منزل و محل کارشان هستند. خصوصا در شهرهای بزرگ موضوع امنیت محل کار و منزل مهم است وخانواده‌ها باید به دنبال افزایش موارد امنیتی باشند. سارقان حرفه‌ای سعی می‌کنند تا از هر فرصتی برای دزدی و یا خرابکاری بهره بگیرند و شما با نصب یک دوربین مداربسته با کیفیت، می‌توانید این فرصت را از آن‌ها بگیرید. نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که اغلب قیمت دوربین مداربسته آنقدر زیاد می‌باشد که افراد عادی قدرت خرید آن را ندارند. اما ما به شما برندی ایرانی را معرفی خواهیم کرد که با دسترسی به آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته است بهترین و باکیفیت ترین دوربین های مداربسته را تولید کند که قیمت مناسب آن مزید بر علت می شود تا شما آن را برای افزایش امنیت منزل و محل کار، تهیه کنید؛ برای اطلاع از قیمت دوربین مداربسته در اصفهان، با ما همراه شوید.

تفاوت دوربین‌ آنالوگ و دوربین تحت‌ شبکه

قیمت دوربین مداربسته

جهت بررسی فرق بین دوربین مدار بسته تحت شبکه و آنالوگ، قیمت عنصر تأثیرگذاری می‌باشد. دوربین مدار بسته آنالوگ که نسل قدیمی دوربین‌های مداربسته است، قیمت کمتری نسبت به دوربین مدار بسته تحت شبکه دارد. انتقال داده در هر 2 نوع دوربین آنالوگ و تحت شبکه از طریق کابل می‌باشد ولی در نوع تحت شبکه به دلیل استفاده از سوئیچ، کابل کمتری را استفاده می‌کند؛ از طرفی خود سوئیچ‌ها نیز دستگاه‌های ارزانی نمی‌باشند. با این احتساب این موضوع، دوربین‌های آنالوگ قیمت کمتری دارند. اما اگر به دنبال کیفیت تصویر و کاهش دردسرهای جا به جایی و استفاده از قابلیت‌های ویژه هستید دوربین مداربسته تحت شبکه بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

نحوه انتقال اطلاعات در دوربین مداربسته

تفاوت اصلی دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه در نحوه ارسال سیگنال‌های ویدئویی می‌باشد. دوربین‌های آنالوگ، تصویر را به صورت آنالوگ تولید و به وسیله سیگنال آنالوگ نیز ارسال می‌نماید؛ اما دوربین‌های تحت شبکه، تصویر را به صورت دیجیتال تولید و به وسیله سیگنال دیجیتال می‌فرستند. انتقال اطلاعات در دوربین‌های تحت شبکه به دلیل محدود نبودن پهنای باند بسیار سریع‌تر انجام می‌شود.

قیمت دوربین مداربسته در اصفهان

انعطاف پذیری دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته تحت شبکه IP، امکانات زیادی را برایتان فراهم می‌نماید. انتقال اطلاعات در این نوع دوربین، به وسیله فیبر نوری، کابل شبکه و یا بدون سیم و با استفاده از امواج Wifi انجام می‌شود که همین مسئله باعث انعطاف پذیری بالای آن هنگام نصب و استفاده می‌گردد. اما در دوربین آنالوگ، انتقال اطلاعات توسط کابل کواکسیال می‌باشد که باعث انعطاف‌پذیری پایین در نصب و اجرا می‌شود.

نوع انتقال داده دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته تحت شبکه، دارای قابلیت انتقال برق بر روی کابل شبکه است. POE امکان استفاده از برق و ارسال سیگنال به صورت همزمان بر روی یک کابل را برای دوربین فراهم می‌نماید؛ بنابراین نیاز به منبع تغذیه جداگانه و کابل اضافه برای برق نیست. انتقال اطلاعات در دوربین مداربسته تحت شبکه با استفاده از پروتکل‌های شبکه صورت می‌گیرد، اما دوربین‌های آنالوگ از این مورد پشتیبانی نمی‌نماید. اگر به دنبال خرید بهترین دوربین‌های مداربسته هستید، می‌توانید از برند اکسوم محصول موردنظرتان را تهیه کنید. تمامی محصولات دارای 50 ماه گارانتی است و می‌توانید با خیال راحت دوربین مدنظرتان را تهیه نمایید؛ همچنین این برند تنها دارنده گواهی استاندارد دوربین‌های مداربسته در ایران است.


بیشتر بخوانید: نکاتی که هنگام خرید دوربین مداربسته باید رعایت کنید


گارانتی و پشتیبانی دوربین مداربسته

شاید عزیزان هنگام خرید انواع دوربین مداربسته به پشتیبانی و گارانتی پس از فروش توجه خاصی نکنند. این کار اشتباه است! زیرا دوربین های مداربسته نیاز دارند که به صورت 24 ساعته پشتیبانی بشوند تا در صورت کوچکترین مشکل، به سرعت حل شوند. برند اکسوم با 50 ماه گارانتی پس از فروش و پشتیبانی توسط کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته، مشتریان خود را از خریدشان راضی نگه می دارد؛ مهم است که بدانید این برند دارای گواهی استاندارد دوربین مداربسته می باشد. پس اگر شماهم به دنبال یک دوربین باکیفیت و قیمتی عالی و همچنین گارانتی طولانی مدت هستید، می توانید دوربین مداربسته اماکن را به صورت آنلاین خرید کنید. برای ثبت سفارش می توانید از این قسمت اقدام کنید.

انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته بر اساس تکنولوژی و ویژگی‌های ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند که بر اساس تکنولوژی به دسته آنالوگ، تحت شبکه و HD تقسیم می‌شوند. دوربین مدار بسته آنالوگ از اولین سری‌های دوربین مداربسته است که به دلیل تنوع و قیمت پایین محبوب‌تر می‌باشد. اما به علت تاخیراتی که در انتقال تصاویر دارد، برای مکان‌هایی که رفت و آمد در آن‌ها زیاد است، توصیه نمی‌گردد. دوربین‌های مداربسته تحت شبکه به نسبت دوربین‌های آنالوگ جدیدتر هستند و در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می‌شوند. انتقال تصاویر در این دستگاه‌ها از طریق کابل است و تصاویر به کدهای 0 و 1 تبدیل و می‌توان آن‌ها را از طریق اینترنت ارسال نمود.
دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های آنالوگ در بازار، قیمت بیشتری دارند. دوربین های اچ دی که قدرت تصویر برداری بالایی دارند، در مکان هایی بسیار حساس مانند بانک و ادارات به کار گرفته می شوند. رزولوشن تصویر بسیار بالاست و شما می توانید با اعتماد به این نوع دوربین، در مکان های پر رفت و آمد مثل بانک، آن را استفاده کنید. برای خرید بهترین دوربین مداربسته پیشنهاد می کنم که برند اکسوم را انتخاب نمایید؛ زیرا با دسترسی به آخرین تکنولوژی توانسته است بهترین کیفیت همراه با قیمتی مناسب را به شما عزیزان ارائه کند.

جهت خرید انواع دوربین مداربسته تحت شبکه با گارانتی و پشتیبانی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی سپنتا به آدرس www.sepantadp.com/shop مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۸۸۱۹۷۳۲۹ با کارشناسان فروش ما در ساعات اداری تماس حاصل نماید.

دوربین مداربسته مناسب محل کار

محل کار و به خصوص ادارات و قسمت‌هایی که رفت و آمد زیاد است، نصب دوربین را واجب می‌کند. هر مکانی دوربین مختص خودش را دارد. به طور مثال فضای خارجی کارخانه‌ها که اغلب افراد کمی از آن عبور می‌کنند و باید دوربین در معرض شرایط آب و هوایی قرار بگیرد، با دوربینی که در بانک به کار می‌خواهید نصب کنید، متفاوت است. دوربین‌های بولت گزینه مناسبی برای مکان‌های اداری و قسمت‌هایی که باید امنیت بالا داشته باشند، است و برای فضاهای خارجی، استفاده از دوربین‌های دام پیشنهاد داده می‌شود. اما مهم‌ترین نکته در این بین خدمات پس از فروش این دوربین‌ها می‌باشد که آیا پس از خرید نیز پشتیبانی دارند یا خیر. برند اکسوم با ارائه محصولات با کیفیت جهانی است و شما می‌توانید هر سوالی که داشتید را از کارشناسان فنی ما بپرسید و آن‌ها در اسرع وقت مشکلتان را حل می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.