راهنمای خرید دوربین مداربسته برای آپارتمان

امروزه دوربین‌های مداربسته هوشمند و آیفن های تصویری به رایج‌ترین ابزار ایمنی و امنیتی تبدیل شده‌اند. این دستگاه‌ها به کاربران کمک می‌نمایند تا هنگام دوری از خانه، یک لایه امنیتی اضافی به محل سکونتشان اضافه کنند تا برای هرگونه فعالیت مشکوک، محیط اطراف را همیشه زیر نظر بگیرند. طیف گسترده‌ای از دوربین‌های مداربسته هوشمند با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مورد استفاده متفاوت در بازار موجود است. به عنوان مثال، برخی از دوربین‌های مداربسته امنیتی مثل خرید دوربین مداربسته برای آپارتمان به کاربران امکان استفاده از فضای ذخیره سازی محلی و برخی از آن‌ها فضای ذخیره سازی ابری را ارائه می‌دهند؛ در حالی که برخی از آن‌ها دارای قابلیت دید در شب خوب هستند و برخی در تشخیص حرکت بسیار عالی می‌باشند. خرید دوربین مداربسته در اصفهان به دلیل بزرگ بودن این شهر بسیار مهم است و افراد همیشه به دنبال بهترین برند هستند.

سیستم‌های دوربین مداربسته مدرن نه تنها با عمل به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر سرقت و آسیب‌های مخرب، امنیت را برای ساکنان فراهم می‌کند، بلکه می‌توانند با نشان دادن تصاویر ذخیره شده، دنباله‌ای از وقایع واقعی را در برابر ادعاهای بیمه (به ویژه ادعای غرامت کاذب لغزش و سقوط) به افراد کمک کند. مجتمع‌های آپارتمانی تعداد ساکنین بالایی دارد که نمی‌توان از صاحبخانه ها و مدیران ساختمان انتظار داشت که چهره همه افراد را بشناسند. اینجاست که خرید دوربین مداربسته برای آپارتمان لازم می‌شود.

دوربین‌های مداربسته که لابی‌ها، مکان‌های مشترک، اتاق‌های زباله و پارکینگ‌ها را پوشش می‌دهند، نه تنها مزاحمان را در این مناطق ثبت می‌کنند، بلکه می‌توانند رفت و آمدهای مشکوک را زیر نظر بگیرد.


بیشتر بخوانید: قیمت دوربین مدار بسته


انواع دوربین مداربسته برای آپارتمان

دوربین‌های مداربسته هر ساله با پیشرفت تکنولوژی بهبود پیدا می‌کنند. اما اگر بخواهیم انواع دوربین‌های کاربردی مداربسته برای آپارتمان را به شما معرفی کنیم، به شرح زیر می‌توان دسته بندی کرد:

دوربین‌های مداربسته به دو دسته کلی آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شود.

1-دوربین مداربسته آنالوگ

یکی از قدیمی‌ترین دوربین‌های امنیتی است که تصاویر خروجی را به سیگنال‌های الکترونیکی آنالوگ تبدیل می‌نماید. این دوربین تصاویر گرفته شده به وسیله حسگر را پردازش می‌کند و از طریق کابل به دستگاه ضبط دیجیتالی انتقال می‌دهد. قیمت ارزانی که این مدل از دوربین دارد باعث شده تا دوربین مردم محبوب باشد اما تصاویر با کیفیت پایین باعث می‌شود تا مردم به سمت خرید این دست از دوربین‌ها نروند.

2-دوربین مداربسته دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی دوربین‌های مداربسته نیز مدرن‌تر شدند و اصطلاحی به نام “دوربین‌های تحت شبکه” به وجود آمدند. این دوربین‌ها تصاویری با کیفیت عالی و رزولوشن بالا دارد و از یک سیستم پیچیده‌تری نسبت به دوربین‌های آنالوگ برخوردار است.
دو مدل از دوربین‌های کاربردی برای آپارتمان‌ها دوربین مدار بسته دام و دوربین مدار بسته بولت می‌باشد که برای اطلاعات بیشتر درباره ویژگی و کاربرد این دوربین‌ها می‌توانید سراغ مقالات گذشته بروید.


بیشتر بخوانید: دوربین بولت چیست و چه مزایایی دارد؟


قیمت دوربین مداربسته برای آپارتمان

قیمت دوربین مداربسته برای آپارتمان

یکی از عوامل مهمی که در قیمت دوربین‌های مداربسته تاثیرگذار است، قیمت ارز می‌باشد. به دلیل واردات کالا و تأثیر مستقیم ارز بر روی آن شاید در بازار با قیمت‌های نجومی برخورد کنید. اما جالب است اگر بدانید که یک برند ایرانی توانسته است با دسترسی به آخرین تکنولوژی روز، بهترین و باکیفیت‌ترین دوربین‌های مداربسته را تولید کند. برند اکسوم یک تولید کننده ایرانی است که با تنوع بالا در انواع دوربین مداربسته می‌تواند تقاضای شما جهت خرید دوربین مداربسته را برطرف کند.برای اطلاع از قیمت دوربین مداربسته در اصفهان کلیک کنید.

خرید دوربین اکسوم
قیمت‌های برند اکسوم نه تنها بسیار مقرون به صرفه است، بلکه بسیار مناسب می‌باشد و بنابراین، اگر می‌خواهید محصولات با کیفیت از شرکتی با تجربه و واجد شرایط را داشته باشید، با ما تماس بگیرید. اگرچه قیمت‌های ما پایین‌ترین قیمت‌ها در تجارت نیست، اما به شما اطمینان می‌دهیم که ارزش پولی که خرج می‌کنید را دریافت خواهید کرد.

نکات مهم انتخاب دوربین مدار بسته برای آپارتمان مسکونی

برند دوربین مدار بسته: شاید این روزها به دنبال دوربین مداربسته باشید و در بازار با تنوع بسیار بالا مواجه شده و نتوانید انتخاب درستی انجام دهید. نکته قابل توجه این است که برند نباید در اولویت اول شما باشد! زیرا برخی از برندهای بسیار معروف در این روزها کیفیت گذشته خود را از دست دادند و مردم بسیار ناراضی هستند. یکی از برندهای جدید و ایرانی که دارای تنوع بسیار بالایی نیز می‌باشد، برند اکسوم است که می‌توانید با خیال راحت بهترین و مطمئن‌ترین دوربین‌های مداربسته را سفارش دهید.

جانمایی مناسب دوربین مدار بسته

دقت کنید که در چه محلی دوربین را می‌خواهید جانمایی کنید. اینکه دوربین شما در لابی آپارتمان باشد و یا بالا ساختمان، نیازمند خرید دوربین مرتبط با همان قسمت است. به طور مثال بهتر است برای داخل ساختمان از دوربین‌های دام و برای محیط‌های بیرونی به دلیل تغییرات آب و هوایی از دوربین مداربسته بولت که بدنه‌ای فلزی دارد، استفاده کنید.

گارانتی و پشتیبانی دوربین مداربسته

 نکته بسیار مهمی که همه افراد باید در خرید دوربین مداربسته برای آپارتمان به آن توجه زیادی کنید، گارانتی و پشتیبانی از محصولی که خریداری کرده‌اید می‌باشد. شاید برایتان اتفاق افتاده که یک محصولی را خریداری کنید و هنگام خرابی دوربین گارانتی محصول شما را پشتیبانی نکرده است. خوشبختانه برند ایرانی اکسوم به دلیل استقرار این شرکت در ایران می‌تواند به صورت همه جانبه از محصول ارائه شده به مشتریانش پشتیبانی کند و در صورت گزارش خرابی تا 5 ماه گارانتی تعویض و تا 7 سال خدمات پس از فروش دارد. گارانتی و پشتیبانی برند اکسوم از محصولاتش، می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که سالیان سال با خیال راحت از این دوربین‌ها استفاده کنید.

جهت خرید انواع دوربین مداربسته تحت شبکه با گارانتی و پشتیبانی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی سپنتا به آدرس www.sepantadp.com/shop مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۸۸۱۹۷۳۲۹ با کارشناسان فروش ما در ساعات اداری تماس حاصل نماید.

مهمترین نواحی که در یک آپارتمان باید پوشش داده شود

  • درها و پنجره‌های طبقه همکف: بدیهی است که سارقان می توانند به راحتی وارد خانه ها شوند، دقیقاً به همان روشی که صاحبان خانه وارد می شوند!
  • پله‌های اصلی یا راهرو: هر منطقه متمرکزی که سارقان برای دسترسی به بیشتر خانه شما باید از آنجا عبور کنند نیز باید تحت نظر باشد.
  • مناطق مشترک: همچنین ممکن است بخواهید مناطقی را که معمولاً استفاده می‌کنید، مانند اتاق نشیمن یا آشپزخانه، ایمن کنید.
  • راهرو: اگر مسیری دارید، مهم است که آن را با یک دوربین در فضای باز نظارت کنید، زیرا این مکان رایجی است که دزدها برای ورود به خانه شما به صورت مخفیانه از آن عبور می‌کنند.
  • حیاط: حیاط جلو و پشت خانه خود را با دوربین‌های فضای باز ایمن کنید؛ زیرا این مکان‌ها می‌توانند مخفیگاه‌های خوبی برای سارقان باشند.
  • طبقه دوم: آیا جواهرات یا اشیای قیمتی دیگر را در طبقه بالا نگه می‌دارید؟ مطمئن شوید که راهروی طبقه دوم اصلی را با دوربین داخلی ایمن کنید.
  • زیر زمین: اگرچه نظارت بر زیرزمین بر خلاف سطح زمین و بیرون از خانه، کمتر ضروری است، اما اگر اشیای قیمتی را در آنجا نگهداری می‌کنید، ممکن است ارزش افزودن یک دوربین امنیتی را نیز داشته باشد.
  • گاراژها یا ساختمان های مستقل: به خصوص اگر ماشین یا سایر تجهیزات موتوری یا ابزار گران قیمت شما در آنجا هستند، حتماً یک دوربین در گاراژ خود داشته باشید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.